Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via de Contactpagina.

Algemeen gebruik

Wat zijn jullie contactgegevens?
Op het moment zijn wij enkel bereikbaar via e-mail en social media. Om het je gemakkelijk te maken, hebben we een contactformulier en andere gegevens bij elkaar gezet op de Contactpagina.
Hoe gaat Smartbeat.nl om met mijn privacy?
Wij vinden het enorm belangrijk dat jij je veilig voelt op Smartbeat.nl. Daarom hebben we in de Algemene voorwaarden alles op een rijtje gezet.
Wordt mijn gedrag op de website geanalyseerd?
Wij maken gebruik van Google Analytics om onze dienstverlening te blijven verbeteren. Dit betekent dat wij enkele eenvoudig data over jouw bezoek aan onze website opslaan en analyseren. Hierbij worden nadrukkelijk geen persoons opgeslagen of verwerkt, en houden wij ons netjes aan de Nederlandse wetgeving. Onze Algemene voorwaarden bevat alle details over hoe wij jouw privacy maximaal respecteren.

Zoekresultaten

Hoe bepalen jullie welke reparateur bovenaan in de zoekresultaten staat?
Wij gebruiken een uniek algoritme dat speciaal voor jouw zoekopdracht de beste resultaten bovenaan zet. Daarbij kijken we onder andere of de reparateur jouw toestel ondersteunt, de afstand tussen jou en de reparateur, en de beoordelingen die over de reparateur gepubliceerd zijn.
Wat kan ik als locatie invullen bij mijn zoekopdracht?
We gebruiken de kracht van Google Maps om alles wat jij invoert om te zetten naar een GPS-locatie. Daarom kan je zowel je volledige adres, als je postcode of woonplaats invullen. Je kunt ook gebruikmaken van het icoontje () om via je toestel een GPS-locatie te bepalen.
Slaan jullie mijn zoekopdracht op?
Om onze dienstverlening te blijven verbeteren, slaan we per zoekopdracht op naar welk merk, toestel en woonplaats wordt gezocht. Verder slaan we geen persoonsgegevens op, dus niets is naar jou te herleiden. Ook jouw GPS-locatie wordt niet opgeslagen.

Beoordelingen

Hoe plaats ik een beoordeling?
Je kunt een nieuwe beoordeling plaatsen door naar het profiel van de reparateur te gaan, en te klikken op de knop "Schrijf een nieuwe beoordeling".
Mag ik meerdere beoordelingen over dezelfde reparateur plaatsen?
Ons uitgangspunt is dat dit niet toegestaan is. Het kan echter voorkomen dat jouw mening over een reparateur is veranderd, en dat je dit wenst te corrigeren. Plaats in dat geval een nieuwe beoordeling, en vermeld daarbij dat je eerder een andere mening achtergelaten hebt. Stuur daarna een aanvraag in via het contactformulier indien je je oude beoordeling wenst te verwijderen.
Ik vind een beoordeling ongepast, hoe kan ik hier melding van maken?
Naast elke beoordeling bevindt zich een icoontje () waarmee je bij ons melding kunt maken dat er iets mis is met de beoordeling.
Ik vermoed dat een beoordeling niet echt is, hoe geef ik dat door?
Naast elke beoordeling bevindt zich een icoontje () waarmee je bij ons melding kunt maken dat er iets mis is met de beoordeling.
Kan ik mijn beoordeling nog aanpassen of verwijderen?
Het is niet mogelijk om achteraf nog aanpassingen te maken in je beoordeling, om op die manier de authenticiteit van de beoordeling te waardborgen. Wil je toch iets wijzigen of verwijderen? Stuur dan een aanvraag in via het contactformulier.

Voor bedrijven

Mijn bedrijf heeft reeds een profiel, hoe kan ik inloggen?
Indien er nog geen account voor jouw profiel aangemaakt is, moet je het profiel claimen. Dat doe je door naar de profielpagina toe te gaan, en te klikken op "Is dit jouw bedrijf? Claim je profiel!", onder de plattegrond.
Waarom zie ik de tekst "Is dit jouw bedrijf? Claim je profiel!" niet?
Er is reeds een ander account actief voor jouw bedrijfsprofiel, en daarom kan je het profiel niet meer claimen. Ben je het daar niet mee eens? Neem dan contact met ons op via de Contactpagina.
Mijn bedrijf staat niet in de database, hoe kan ik me aanmelden?
Het is mogelijk dat we jouw gegevens nog niet geïndexeerd hebben. Daarom zouden we het super tof vinden als je je inschrijft. Je kunt geheel gratis en vrijblijvend een profiel aanmaken.

© 2017 Smartbeat.nl - Webhosting mogelijk gemaakt door Protagonist